GOLFVERENIGING KAPELKESHOF

een omgeving waar je je meteen thuis voelt

Welkom op de website van golfvereniging Kapèlkeshof, een bloeiende golfclub die te gast is op de banen van Wijn & Golfdomein Kapèlkeshof. Het doel van deze site is u te informeren over het doen en laten van onze vereniging.

Golfvereniging Kapèlkeshof

Golfvereniging Kapèlkeshof is opgericht in 2007 en telt momenteel ca. 330 enthousiaste leden. Er is een proactief bestuur, een actieve wedstrijdcommissie (WeCo), een jeugdcommissie en een handicap- en reglementcommissie (HaReCo). Onze golfvereniging kenmerkt zich door haar laagdrempelige karakter. Jong, oud, beginneling of ervaren golfspeler, U zult snel ontdekken dat U zich bij onze vereniging thuis voelt.

Golfvereiniging Kapèlkeshof bevordert de beoefening van de golfsport en saamhorigheid van de leden. Dit doen wij door het organiseren van competities, talloze wedstrijden, uitwisselingen met andere golfverenigingen en andere activiteiten.

Activiteiten waarbij sportiviteit doorspekt is met gezelligheid en die natuurlijk niet eindigen wanneer de laatste bal  geslagen of geput is. Golf is vooral een prettige en gezonde vrijetijdsbesteding waarbij veel ruimte is voor sociale contacten.

Wilt U kennismaken met de golfsport en onze vereniging, bezoek ons dan in Grashoek en proef de sfeer op het gezellige terras, maak een praatje met de aanwezige leden en informeer naar de mogelijkheden om lid te worden, lessen te volgen en deel te nemen aan diverse activiteiten.

Hans Nijssen

logo-voor-handdoekjes_groen

Evenementen

Jos Beumers memorial trofee